tisdag 29 mars 2011

slappistisdag

Okej, inatt så kunde jag inte sova ett skit.. det small lite i dörrarna och lampan släcktes HELT av sig själv.. ja så ni kanske förstår att jag inte kunde sova sen efter det. Usch, hemskt å sova ensam i ett hus som inte är ens hem!

Men somnade vid 7 tiden imorse och sen kom cissi och den andra huskamraten hem runt 8 eller något (vaknade då)  och sen sov vi alla tre till klockan 17 idag :) Sen låg och jag cissi en stund i sängen och pratade och pratade och pratade.. och sen beslöt vi oss för att stiga upp ur sängen och göra frukost (hemmagjorda hamburgare och pommes). Nu sitter vi in sängen med varsin dator och slappar framför tv. Jag har b.la beställt hem en bikini.. måste hitta en till då jag letar efter en vit, helvit! Men imorn ska vi till Gulskogens center (typ A6 gånger 2!) och där ska jag se om jag hittar någon vit överdel åtminstone!

Skulle egentligen jobbat hos den där döende mannen men han dog inatt/idag så nu sitter jag här arbetslös.. fast rätt gött ändå.. jag har ju jobbat 6 dagar i veckan i 4 veckor nu ändå, så det skadar inte å ha 2 dagars ledighet :)

På söndag åker jag hem!! kommer bli så kooosligt som man säger på norska..

vpusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar