torsdag 7 april 2011

jönköping

Igår åka vi till Jönköping då Pelle skulle shoppa in lite nytt och fräscht inför våren/sommaren :) Hittade sjuuuukt mycket alltså.. vanligtvis brukar han hålla på å vela och inte ta något alls och hela tiden "nej, jag väntar lite till".. men inte igår! Då köpte han massor med kläder och han kommer bli sjukt snygg i sommar, hihi :)
Gick en sväng på IKEA också.. kollade lite soffa och sånt. åh jag vill flytta NUUU! orkar inte vänta till sensommaren ju...

Dagen gick sjukt fort och vi var åter hemma runt 21 tiden tror jag.. kollade på Big Brother och sen somnade vi.

Vad händer idag? Jo, När Pelle stuckit till jobbet kunde jag inte somna (saknar honom för mycket!) och därmed så gick jag upp och tvättade lite.. ringde Vacant och undrade om jag ska åka på måndag eller inte (de har struuulat så sjukt mycket med mina tåg- och flygbiljetter nämligen) och troligen får jag som jag vill och åker på onsdag :) Nu sitter jag och väntar på att Norska typ skatte-blahablaha ska ringa mig.. mååste veta vart helsike våra skattekort har tagit vägen!? Hon på vacant sa att hon hade skaffat sig ett nytt.. och det tog 3 dagar sen hade hon sitt i brevlådan? Det stod också på hennes papper att det skulle annars, om de har mkt att göra, ta ca 14 dagar? .. - jo vi ansökte ju inte bara för typ 6 veckor sedan!?.. åh vad förbannad jag blir på dom! Jag ska kräva att jag ska ha skiten om 2 veckor.. jädra norrbaggar.

Ska också jobba en sväng på Lagunen idag också :) ska blir lite roligt faktiskt, tro det eller ej!

Aja, nu ska jag äta lite frulle, Ha det så gooott!

på gång till jönköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar