lördag 2 april 2011

snart i sverige :)

Jahapp.. igår skildes jag och cissi åt :( kommer sakna den kvinnan rætt mycket sen nær jag børjar jobba igen.. Men hoppas hon får jobbet i Bergen! å slippa sitta væntandes som hon gjort de senaste typ 3 veckorna, uusch!

Sen Igår så kom mormor och Ove upp till Anna :) Vi åt lasagne till middag och sen drog vi ner till Buskerhus center och køpte lite fødelsedagspresenter till Adrian då han fyller 6 år imorgon (søndag). Sen chillade vi resten av kvællen!

Idag har vi också bara tagit det lugnt.. alla utan jag och Sebastian åkte och kollade på Benjamin och den førestællningen jag var med familjen Anna førra helgen.. så han har suttit och spelat wow och jag har sovit en svæng :) Nu sitter vi iordning gjorda och væntar på att de ska komma hem och hæmta oss.. Vi ska åka in till Drammen och æta på restaurang, mysigt ja!

Och imorgon væntar en låång bilresa hemåt, ca 8 timmar (stannar væl och æter antar jag också). Wiho, lite pirr i magen før å træffa vissa igen, sinnes! haha. Tænka sig att jag får pirr i magen av att træffa Pelle efter 4 år ihop! haha :)

Ha en bra kvæll alla!

vpusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar