tisdag 5 april 2011

Update!

I lördags vad vi ju på middag inne i Drammen allesammans.. Mormor och Owe förlovade sig. chockad? - en aning! Men det var ju roligt för dem :)
Sen i söndags fyllde Adrian år så vi grattade honom på sängen med alla presenter.. av mig fick han typ en gubbe man ska bygga ihop av typ lego liknande.. Han såg åtminstone ut att var glad för den :) Sen åt vi frukost och sen begav vi oss mot Sveriigeee!
Jag somnade rätt så fort efter att vi hade påbörjat resan och sen sov jag i kanske 2 timmar och lagom tills att vi skulle stanna och äta lite lunch :)
Hela resan hem tog väl cirkus 7 timmar, och det var seeegt! Fast bättre än att åka tåg å hålla på å byta och konka på väskorna..

Väl hemma äter jag lite mat (hemmagjord spagetti m. köttfärssås, muums!) och sen kom Pelle :) ååh vad jag har saknat honom :) fast det kändes allt lite konstigt att ligga bredvid honom och sova, eller ens att ha han vid mig,.. fast skönt var det ändå :) Sen så bara chillade vi heeela kvällen, hyrde lite filmer :)

I igår.. då fick jag massage nere på friskvård hos Andreas.. och ja.. äckligt skönt var det! Ska dit på fredag igen :) Inte så dyrt heller.. endast 250 spänn för 30 minuter! Efteråt så mötte jag upp Emma och Hanna och så tog vi en fika på Stjärnan :) .. efter en stund kom också Sara :)))) och det var... obeskrivligt roligt att se henne! Som jag saknat henne också :) Och nu när jag kommit hem då drar hon till Norge och först provspelar (lycka till!!!) och sen på skidresa så det blir inte så mycket träffar med henne nu inte..
Sen efter fikat så åkte jag och Pelle hem, och chillade å mamma gjorde kycklingsallad som var såå god! :)

Idag.. då har jag inte gjort ett piss.. sitter och väntar på att Pelle ska sluta jobba så jag kan åka ut å hämta honom.. sen ikväll ska jag träffa Emmy en sväng! Woho! ta en fika och saft :D (dricker ju inte kaffe ännu). treevligt som alltid ska det bli!

Och imorgon åker jag och Pelle till Jönköping för en shoppingrunda (jag ska inte shoppa, gjorde mitt i Norge)!

Ha de fint alla för det har jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar